Infolinia Fundacji: 572-382-444, 572-382-456

Opracowania dla beneficjentów NPP NPO

Obecna sytuacja związana z epidemią COVID-19 w sposób istotny ograniczyła nasze bezpośrednie kontakty. Coraz więcej spraw staramy się załatwić korzystając z internetu. Robiąc zakupy za pośrednictwem sieci powinniśmy zdawać sobie sprawy z naszej sytuacji prawnej. Korzystając z bankowości elektronicznej jesteśmy narażeni na próby ataków phishingowych, których celem jest wyłudzenie naszych danych wrażliwych (najcześniej umożliwiających logowanie do konta). Publikując treści na portalach społecznościowych ponosimy ryzyko pozostawienia ich w sieci na zawsze. Napięte sytuacje rodzinne mogą prowadzić do rozpadu wielu związków i czasem konieczne jest odwołanie się do Konwencji Haskiej o cywilnych aspektach uprowadzenia dziecka.

Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanymi opracowaniami dotyczącymi Phishingu, Ochrony Wizerunku, Konwencji Haskiej, Praw Konsumenta.